X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

Manager FM

ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Z obrotem ponad 3 mld Euro, działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy ponad 25 000 klientów. 

 

 

Aktualnie dla naszego prestiżowego klienta poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Manager FM 

Miejsce pracy: Warszawa 

 

 

Zakres obowiązków: 

-Kompleksowe zarządzanie punktem kawiarnianym oraz nadzór nad jakością realizowanej usługi  

-Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych 

-Analiza finansowa punktu sprzedaży, kosztów personalnych, itp. 

-Prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z funkcjonowaniem restauracji, 

-Kontrola zamówień, sprzedaży, optymalizacja kosztów, inwentaryzacje 

-Koordynacja serwisu zleconych cateringów 

-Zapewnienie wysokiej jakości produktów oraz profesjonalnej obsługi  

-Budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientem 

-Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań 

-Rozliczanie zmiany i kasy fiskalnej 

-Kompleksowe zarządzanie zespołem – delegowane pracy podległemu personelowi,  motywowanie, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, kontrola czasu pracy, przygotowywanie grafików, 

-Prowadzenie rekrutacji i szkoleń stanowiskowych 

-Kontrola techniczna sprzętu gastronomicznego, zgłaszanie awarii, nadzorowanie procesu serwisowego 

-Przestrzeganie procedur oraz praca zgodnie z przepisami BHP i BŻ 

 

 

Nasze wymagania: 

-Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 

-Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze gości/ klientów 

-Książeczka sanepidowska oraz orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych 

-Dyspozycyjność, zaangażowanie i chęć do pracy 

-Samodzielność i odpowiedzialność 

-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym 

-Praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (World, Excel) 

-Umiejętność obsługi systemu gastronomicznego POS 

-Umiejętność wyznaczania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu 

-Wysoka kultura osobista 

-Umiejętności skutecznego zarządzania kosztami i orientacja na realizację wyników finansowych 

 

 

Oferujemy: 

– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat 

– Szkolenie przygotowujące do objęcia stanowiska 

– Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia 

– Pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia. 

– Możliwość doskonalenia umiejętności na samodzielnym stanowisku 

– Pracę w dogodnej lokalizacji w centrum miasta 

– Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, fit sport, pracowniczy program Emerytalny)

 

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesyłanie CV (w języku polskim ) z zamieszczoną klauzulą: 

 

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 RODO, jeśli jest Pani/Pan zainteresowany udziałem w późniejszych procesach rekrutacyjnych prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.