

Rok 2024 był dla ATALIAN Global Services Poland czasem intensywnych zmian, wzmocnienia struktur organizacyjnych oraz stabilizacji pozycji rynkowej. Skupiliśmy się na zbliżeniu do naszych klientów, podniesieniu kompetencji pracowników oraz efektywności procesów. Dzięki nowej wizji oraz zaangażowaniu całego zespołu osiągnęliśmy wspólnie wiele ważnych kamieni milowych i teraz możemy z dumą podkreślić kluczowe osiągnięcia, które wyznaczają naszą drogę na przyszłość.
👉 Zorientowanie na rozwój kompetencji pracowniczych i procesów:
-Wzmocniliśmy zespół menedżerski i kadrę techniczną we wszystkich regionach.
-Wdrożyliśmy nowe aplikacje takie jak Gamfi oraz Saldeo i zautomatyzowaliśmy kluczowe obszary działalności, co znacząco przyspieszyło komunikację oraz procesy administracyjne.
👉Bezpieczeństwo i jakość:
-Przeprowadziliśmy dziesiątki szkoleń z zakresu BHP w każdym z regionów.
-Uzyskaliśmy recertyfikację ISO 9001 na kolejne 3 lata, potwierdzając wysoką jakość naszych usług.
-Wdrożyliśmy oprogramowanie iAuditor by Safety Culture do kontroli jakości i bezpieczeństwa.
👉Troska o Pracowników i angażujące środowisko pracy:
-W Akademii Managera rozwijamy talenty, a w programie mentoringowym hasztag#WłączUważność łączymy biznes z osobami z niepełnosprawnościami, wspieramy rozwój zawodowy pracowników.
-Z wykorzystaniem aplikacji Gamfi profesjonalnie prowadzimy procesy -on, -re, offboardingu oraz proces awansów pracowniczych.
– Rozszerzyliśmy wachlarz benefitów pracowniczych.
👉Współpraca z Klientami i sprzedaż:
-Ponownie uzyskaliśmy kredyt zaufania od naszych strategicznych Klientów kontynuując, a w pewnych obszarach rozszerzając zakres współpracy na kolejne lata.
-Byliśmy maksymalnie zorientowani na podnoszeniu jakości usług dla naszych dotychczasowych Klientów, jednocześnie rozpoczynając współpracę z nowymi podmiotami z różnych sektorów gospodarki.
-Zrewidowaliśmy naszą strategię sprzedażową wraz z ofertę produktową.
-Wdrożyliśmy nowy CRM.
-Zwiększyliśmy widoczność marki na rynku poprzez udział w licznych wydarzeniach branżowych m. in. konferencjach organizowanych przez Obiekty i Targach Cleaning Expo. Dołączyliśmy do Polska Rada Centrów Handlowych_PRCH oraz Polska Rada Facility Management – PRFM
-Rozwijaliśmy nasze kompetencje w sektorze logistycznym, ponad trzykrotnie zwiększając naszą obecność w tym obszarze.
👉Zrównoważony rozwój i ESG:
– Rozpoczęliśmy pełną migrację środków chemicznych w kierunku produktów całkowicie ekologicznych.
-Zoptymalizowaliśmy użytkowanie floty samochodowej, wprowadzając system Ecologic.io i wymieniając ją na zdecydowanie bardziej ekologiczne modele.
-Rozwijaliśmy inicjatywy ESG, wcielając w życie zrównoważone rozwiązania w całym łańcuchu dostaw.
👉Compliance:
Wdrożyliśmy krajowy plan compliance zakładający pełną zgodność prawną, zarówno z regulacjami zewnętrznymi, jak i Grupowymi, we wszystkich obszarach funkcjonowania naszej organizacji.