Polityka szkoleniowa firmy ATALIAN wbudowuje się w model społeczny firmy: pomoc pracownikom w ich rozwoju wraz z rozwojem Grupy. Umiejętność odpowiedniego przeszkolenia personelu jest pierwszym krokiem w kierunku dobrego samopoczucia w pracy. Szkolenie ma kluczowe znaczenie dla wszystkich linii serwisowych i jest dostępne dla wszystkich pracowników firmy, od techników po menedżerów.
Firma ATALIAN prowadzi aktywną politykę rekrutacyjną w zakresie staży i praktyk zawodowych. Celem staży jest umożliwienie młodym ludziom zdobycia cennego doświadczenia zawodowego przy jednoczesnym studiowaniu i osiągnięciu stopnia naukowego. Umowy o praktyki zawodowe mają na celu promowanie rekrutacji osób pozostających z różnych powodów w izolacji zawodowej poprzez umożliwienie im zdobycia umiejętności zawodowych oraz stworzenie dostępu lub ponownego dostępu do zatrudnienia w przyszłości.
We wrześniu 2016 roku firma ATALIAN podpisała globalną umowę partnerską z Uniwersytetem Paris-Dauphine, której celem jest promowanie zawodowej integracji studentów z Uniwersytetu Paris-Dauphine. To partnerstwo doskonale ilustruje politykę HR Grupy: przyciągać i pielęgnować talenty. W ramach tego partnerstwa, firma ATALIAN będzie oferować praktyki, staże, międzynarodowe umowy dla wolontariuszy, jak również zatrudnienie czasowe i stałe dla studentów i absolwentów Uniwersytetu Paris-Dauphine. Grupa będzie również wspierać różne inicjatywy edukacyjne podejmowane przez Uniwersytet, jak również jego politykę szkoleniową.
Ze względu na międzynarodowy rozwój firmy ATALIAN, oferuje ona szereg możliwości zawodowych za granicą w zakresie funkcji wsparcia, ale także w zakresie stanowisk operacyjnych związanych z naszymi liniami serwisowymi (Facility Management, Sprzątanie, Catering, Ochrona, Serwis techniczny, Obsługa recepcji oraz Zarządzanie energią).