Już lada dzień rusza I Edycja Pilotażowa Akademii Managera! Rozwój kompetencji i budowanie ścieżki rozwoju pracowników staje się jednym z ważnych elementów w Grupie Atalian w Polsce. Jest to cykl trzech dwudniowych spotkań, które odbędą się w formule szkoleniowo – warsztatowej. Akademia będzie obejmowała tematykę zarządzania pracownikami oraz relacjami z klientami. Jej głównymi celami są:
– Poszerzenie wiedzy i umiejętności z wymienionej tematyki, po to, aby codzienna praca była łatwiejsza, dawała więcej satysfakcji i przynosiła korzyści biznesowe.
– Rozwinięcie kompetencji budowania relacji z klientem i do-sprzedaży na kontraktach.
– Poprawa umiejętności zarządzania personelem.
– Profesjonalne prowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingu.
– Rozszerzenie wiedzy z różnych obszarów działania Atalian przydatnych na co dzień w pracy np. komunikacja i wsparcie osób z niepełnosprawnościami.